tiistai 5. helmikuuta 2019

Käytännössä

Henrikki ilmaantui tietoisuuteeni hyvin voimakkailla tuntemuksilla. Haluan tässä jakaa teille, miten tämä yhteydenpito tapahtuu. Olen saanut yhteyden henkimaailmaan pitkän ja hyvin kokonaisvaltaisen pyrkimyksen ja kouluttuatumisen kautta. Lapsesta asti olen tuntenut ja tiennyt, että elämä ei ilmene pelkästään tällä fyysisellä tasolla vaan on olemassa muita tasoja ja ulottuvuuksia. Tiedän,että monella teistä on samansuuntaisia kokemuksia ja osalla kanavat ovat auki. Se mihin ryhtyy vai ryhtyykö mihinkään, on jokaisen henkilökohtainen asia.

Erottelukyky, kriittisyys, rehellisyys ja sitoutuminen ovat oman henkistymiseni kivijalka. Kriittisyys on ollut haasteellista, koska kovin usein näihin henkisiin asioihin liittyy halu edetä ja kokea asioita pian. Se ei ole mahdollista, koska henkiset asiat liittyvät suoraan ja ehdottomasti persoonan kasvuun. Oikotietä "onneen" ei ole.

Kysytte, että miten se tapahtuu? Virittymisen kautta. Virittyminen on mielen hallintaa, oma ajatustulva ei voi eikä saa sekoittua viesteihin. Olen persoonana läsnä ja teen sen minkä osaan eli kirjoitan. Viestien sisällöt ovat henkimaailmasta ja niiden sisältö ratkaisee, mistä lähteestä asiaa ilmaistaan. 

Haluatte harjoitella? Harjoittelu auttaa erottelukyvyssä ja virittäyttmisessä. Meditaatio ja rukous ovat avainasemassa. Fyysisen mielen ja kehon energian tulee nousta henkisimpiin tasoihin, jotta yhteys syntyy. Tämä on monesti suurin haaste. Ei löydy aikaa meditaatioon tai rukoilemiseen. Silloin on parempi jättää asia silleen, koska suuren virheen vaara on ilmeistä. Tarkoitushan on saada yhteys hyvään henkimaailmaan, eikä ryhtyä pahojen henkien kanavaksi?!

Miltä se tuntuu, kun yhteys on luotu? Omalla kohdalla tunnistan sen ensin kehollisina sähköisinä tuntemuksina, olkapäillä ja takaraivossa. Nyt tämän Henrikin kanssa toimittaessa tunnistan hänen läsnäolonsa melkeimpä jatkuvasti. Hänellä tuntuu olevan asiaa, joka tulee saattaa teidän tietoonne.

Jatkan tätä "ohjausta" myöhemmissä kirjoituksissa. Käykää tutustumasa kotisivuihini, niin siellä on luettavaa ja linkkejä. www.villa-eeta.fi

Terveppä terve!
H-en-rikki kuvastaa minua. H=henki, en=en ole, rikki!
En ole enään rikki vaan täysin ehyt. Rikki menin kovasta työstä, huolista ja luottamuksen puutteesta.
Sydän ei kestänyt vaan särkyi. Lakkasi toimittamasta työtään, enkä ollu vielä kuuttakymmentä, ihmisen iässä ilmaistuna.

Sydän särkyy, kun ei muista kuka on. Kumma homma, keho kuoli ja heti kohta muistin kuka oikeasti olen. Se on kuulkaa kokemus, kun silmien eteen asettuu koko viimekertainen elämä. Sitä katsoo sivusta, mutta muistaa kaikki asiat. Sen näkee, että mitä omat ajatukset, sanat ja teot vaikuttaa toisiin ihmisiin. Ei minua kukaan moittiunu eikä rankaissu, vaan minä itte. Henkimaailmassa on oikeus, jonka läpi jokainen menee. Tieto onko ollu hyvä vai paha ilmaantuu omaan olemiseen. Häpeä on merkki siittä, että kaikki ei ole ollut hyvää. Häpeän tunne muistuttaa, että kyllä on korjaamisen varaa.
Palijon on porukkaa, jotka häpeää häpemästä päästyään. Minä sain armonpullia siitä, että olen aina koettanut olla rehellinen.

Ja siksi mulla on kova tohina päällä, kun olen saanut hommaksi kertoa teille näistä asioista. Jotta te alkaisitte jo nyt korjaamaan itseänne. Minun oppiläksy on nyt kertoa teille siitä, mitä olen kokenut ja tiedän, kun en elläissä kehdannut puhua kenellekkään näistä. Tiesin, mutta pidin visusti suuni kiinni. Pelkäsin hullun leimaa ja nyt sitten sama homma on eessä, vähän kyllä oudommissa ja sata kertaa paremmissa puitteissa. Sen siitä saa, kun jättää asiat sanomatta toisten tuomion pelosa. Tiedän monen tietävän, mutta kielenkannat on naulattu kiinni. Siksi maailma ei muutu, kun tosi asioista vaietaan. Jos kaikki tietomiehet ja -naiset alkaisivat puhumaan ääneen totta, niin kaikki valehtelu ja kieroilu loppuisvat siihen. Niin yksinkertaista se on.

Te kuvittelette paljon ihan mahdottomia juttuja. Ei tämä henkimaailma ole niin kaukana teistä, kuin moni unelmoi tai pelkää. Olette itse kukin henkiä, asutte niissä kehoissa, jokka olette saaneet ja itse rakentanu itsellenne. Katsokaa majapaikkaanne ja pohtikaa mitä sille kuuluu? Minun keho ei näy teidän silmille, vaan sen voi tuntea, jos annatte luvan minun tulle niin liki. Täällä ei ole ongelmaa mennä tilasta toiseen. Älkää kuitekkaan kaikki alkako minua kutsumaan, koska se teettää kuitenkin minulle paljon ylimääräistä hommaa. Sovitaan nyt alkuun, jotta annan näitä osviittoja ja myöhemmin voidaan vaikka tavata. Tulikohan luvattua vähän liikoja?

Sen vielä oikaisen tässä, että oppaita on ylenevässä polvessa useita. Minun on annettu tutustua usiempiin ja sen minä sanon, että onhan se mahtava näkymä ja tieto. Ne jotka on edistyneet kurillisuudessa, ovat aina vain kirkkaampia. Niitten henki säteilee kirkasta valoa. Meikäläinen ei vielä oikein säteile vaan hehkuttaa. Kun saan tämän työni tehtyä hyvin, voin alkaa jo pikkuisen enempi hehkumaan. Hyvvyys ja kirkkaus kulkee rinnakkain ja ne aina vain vahvistuu. Semmonen on hengen tie, tulla aina vain paremmaksi ja kirkkaammaksi.

Hyvään alkuun olemme päässeet. Jatkoa seuraa, kun asiat on kohdillaan.
Henrikki





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti